Subject: FW: Pirmastu III liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 16:29:37 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks.

Parimat,

Tiit Harjak

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Friday, June 21, 2024 3:39 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Pirmastu III liivakarjääri maavara kaevandamisloa taotlus

Tere!

Saadan vastavalt Teie 22.08.2023. a kirjale nr 7.1-7/23/18027-2
kooskõlastamiseks Pirmastu III liivakarjääri maavara kaevandamisloa
taotluse mäeeraldise plaani. Oleme Teie kirjas nr 7.1-7/23/18027-2 välja
toodud nõuetega arvestanud järgmiselt:

*	riigitee poolne mäeeraldis ja mäeeraldise teenindusmaa kattuvad;
*	tulevane maavara väljavedu toimub läbi Pirmastu II karjääri
(kaeveluba VILM-045) väljaveotee riigiteele 24160 km 6,21. Varasemalt
kasutuses olnud väljaveotee riigitee km 6,36 on praeguseks likvideeritud;
*	olemasolev kõrghaljastus riigiteede ääres säilitatakse.

Palume kooskõlastuses uuesti välja tuua asjakohased nõuded veljaveotee
ristumiskohale. Need lisatakse kõrvaltingimusena kaevandamisloale.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.